Het outletconcept Afound van H&M breidt uit met beautyproducten

29 november 2020 - 0 reacties

Het outletconcept van de H&M Group, Afound, dat in juni 2018 werd gelanceerd, biedt nu ook een reeks schoonheidsproducten, waarmee bestaande en nieuwe klanten de kans krijgen om ‘hun favoriete producten voor een geweldige prijs te vinden.’

Het outletconcept Afound van H&M breidt uit met beautyproducten

In eerste instantie zijn er 1.000 artikelen geselecteerd binnen categorieën als make-up, geur, haar en huidverzorging. Het merkenportfolio bestaat uit interne merken binnen de H&M Group en bekende externe merken zoals Isadora, Babyliss, Beautyblender, Real Techniques en Revitalash.

‘We zijn enthousiast over het uitbreiden van ons assortiment binnen beauty en bieden onze klanten de mogelijkheid om 365 dagen per jaar hun favoriete producten tegen gereduceerde prijzen te vinden. Schoonheid toevoegen aan bestaande categorieën Mode en Lifestyle geeft ons de mogelijkheid om de relatie met onze klanten te verbreden en ervoor te zorgen dat we kunnen leveren op basis van hun behoeften,’ legt Afound-directeur Joanna Hummel in een korte verklaring uit.

De H&M Group startte Afound in juni 2018 met verschillende fysieke winkels als eerste outletconcept, bedoeld voor de binnenlandse markt. Slechts twee weken later volgde een Zweedse online winkel. Maar al twee maanden later, in augustus 2018, verkocht Afound zijn artikelen via de iconische Parijse conceptstore Colette.

Na herziening van zijn strategie en focus op internet, opende de off-price marketplace in oktober 2019 zijn eerste online winkel buiten Zweden in Nederland; in november volgde een fysieke winkel in Utrecht. In mei 2020 startte Afound zijn eerste marktplaatsen in Duitsland en Oostenrijk.

Andere artikelen van Aimée Kniese

Blog geschreven door

Aimée Kniese

  • 360Artikelen
  • 0reacties

Reacties (0)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

@ootdnlofficial